Wednesday 21 November 2012

Det är väl så det är

Jag börjar acceptera att det här illamåendet går upp och ner. Idag har jag varit totalt utslagen. Inte ens orkat klä på mig. Kräkts och varit ledsen, mest.

Den där lukten som jag kände överallt i början, som gjorde att jag inte kunde ligga nära S eller J och att jag behövde ha doftljus tända, har kommit tillbaka och jag mår illa av minsta lilla grej.

Energin har försvunnit igen och jag orkar bara med det absolut nödvändigaste, men jag hoppas att jag får en "bra" period igen snart.

Jag vill så gärna julpynta och göra det fint och jag är så himla ledsen att vi inte har något julpynt och att jag inte har ork att åka och handla det heller. Så jag hoppas på mer energi så småningom.

Juldofter skulle säkert hjälpa mitt mående lite, och jag hoppas att jag orkar baka lussekatter inom en överskådlig framtid.

Gnälligt inlägg. Men i den här bloggen skriver jag allt gnäll jag inte vill vräka ur mig någon annanstans.

No comments:

Post a Comment