Saturday 3 November 2012

Bättre.

Jag mår bättre! Hurra! Jag mår lite illa och känner mig svag, men det är ingenting jämfört med torsdagen. Trots att det var i förrgår har jag redan svårt att föreställa mig hur otroligt dåligt jag mådde.

Igår var det okej. Ganska utslagen men inte helt och hållet. Lyckades slå sönder två glas så att det låg glassplitter över hela köksgolvet och sedan upptäckte jag att diskmaskinen inte diskade rent. Något av det värsta jag vet är att öppna diskmaskinen och se att det fortfarande är smutsigt. Smutsigt och liksom uppvärmt. Det är så att man kan kräkas.

Hittade en liten lampa som lyste och googlade mig fram till att diskmaskinssaltet är slut. Igår var jag verkligen för svag för att gå till affären och köpa nytt, men idag är jag säker på att vi kommer att komma ut.

1 comment: